آنکه شنید ، آنکه نشنید..........

مردی متوجه شد که گوش همسرش سنگین شده و شنوایی اش کم شده است ..... به نظرش رسید که همسرش باید سمعک بگذارد ولی نمیدانست این موضوع را چگونه با او در میان بگذارد..........

به این خاطر ،نزد پزشک خانوادگی شان رفت و مشکل را با او در میان گذاشت.پزشک گفت :برای آنکه بتوانی دقیق تربه من بگویی که میزان ناشنوایی همسرت چه قدر است آزمایش ساده ای وجود دارد. این کار را انجام بده و جوابش را به من بگو. ابتدادر فاصله چهار متری او بایست و با صدای معمولی مطلبی را به او بگو. اگر نشنید همین کار را در فاصله سه متری تکرار کن. بعد در دو متری و به همین ترتیب تا بالاخره جواب دهد.آن شب همسر مرد در آشپزخانه سرگرم تهیه شام بود و خود او در اتاق پذیرایی نشسته بود مرد با خودش گفت الان فاصله ما حدود چهار متر است بگذار امتحان کنم . سپس با صدای معمولی از همسرش پرسید "عزیزم ،شام چی داریم؟" جوابی نشنید بعد بلند شد و یک متر جلوتر به سمت آشپزخانه رفت و همان سوال را تکرار کرد و باز هم جوابی نشنید. باز هم جلوتر رفت و به درب آشپزخانه رسید. سوالش را تکرار کرد و باز هم جوابی نشنید!!!این بار جلوتر رفت و درست پشت همسرش گفت: "عزیزم ،شام چی داریم؟" و همسرش گفت: "مگه کری ؟! برای چهارمین بار میگم ، خوراک مرغ.

 

"حقیقت به همین سادگی و صراحت است. مشکل ممکن است آن طور که ما همیشه فکر می کنیم در دیگران نباشد ، شاید اشکال از خود ما باشد..........."



نظرات شما عزیزان:

پروانه
ساعت11:38---20 آذر 1392
سلام دوست عزیز امیدوارم موفق باشی به وبلاگ منم سری بزن اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 14 آبان 1392برچسب:شنیت,نشنید,ازمایش,حقیقت,همسر, کر,سمعک, | 10:52 | نويسنده : حميدرضا |